RSS FEED
Наш банер
НАШІ друзі
Статистика
Besucherzahler mail order russian
счетчик посещений

Едуард ЮРЧЕНКО. Валентин ГАЙДАЙ. ФРАНЦУЗЬКА АНТИНАЦІОНАЛЬНА РЕВОЛЮЦІЯ

23 коментарі до статті “Едуард ЮРЧЕНКО. Валентин ГАЙДАЙ. ФРАНЦУЗЬКА АНТИНАЦІОНАЛЬНА РЕВОЛЮЦІЯ”

  • Морошка:

    Досить стара теорія і не дуже коректна… В цілому – непогано, хоч і дискусійно.
    Окремо – про помилки: “націЄтворчих процесів”; пунктуація і стиль кульгають; орфографія (місцями) – також.
    Оцінка: 3,5 з 5.

  • Рояліст:

    Попри давність теми, матеріал надто актуальний (на жаль). Подивіться хоча б на окремих адептів “відкритого суспільства”, готових ламати хребта будь-якому народові заради втілення своїх глобалізаційних фантазій. І ще: справжня революція може бути лише Консервативною – від лат. re-volutio (у первинному розумінні це повернення до старого, відновлення того, що теперішній стан речей відміняє або заперечує); все інше – просто паразитування на великій ідеї.

  • Олександр:

    Творення нації – це результат надзвичайно складного процесу становлення духовної і політичної єдності людей. Творення новітньої української нації відбувається без тих непотрібних псевдореволюційних катаклізмів, які були у Франції.

  • Tamara:

    який псевдоінтелектуальний брєд. примордіалізм уже давно віджив себе, в пристойному товаристві і не згадаєш, аж ні – знаходяться хуторяни зі ступенями, тасують факти, сиплють упирями і Франкенштейнами

    редакції: а що, Молода Нація тепер жовта газетка?

  • Мне нравятся Ваши посты

  • Олександр:

    Молода Нація – це часопис справжніх українців. Інтелектуальна продукція цього патріотичного журналу формує нову і справжню сучасну українську національну еліту.

  • adminka:

    Тим більше вона має бути справді інтелектуальна, а не псево-інтелектуальна

  • Морошка:

    Нічого, трохи перцю не зашкодить… :-) А якщо серйозно, то хай мають можливість висловитися й ці громадяни – буде краще, ніж робити вигляд, що такої проблеми (до речі, світової), як ультрарадикалізм, не існує. Хворобу треба виявляти й лікувати, а не занедбувати. У часопису – відповідальний і вдумливий читач, і висновки зробить правильні. Посилиться спротив наступу сірої маси, чиї авангарди – тягниянеки, костенкоплющі, юлеграчі та інші фаріонощокінолук’яненкоподібні – вже торжествують на виборах (хоч і не знають, дурні, що вони – каліфи на годину, поки їх виборці не розкусять).

  • дядя Яша:

    Профанація та інтелектуальне зубожіння. Високоморальне “бла-бла-бла”. До кожного абзацу можна написати (і вже давно написано!) по сторінці критики. Ці побудови не мають нічого спільного з історичною реальністю (наскільки б аморфним це поняття не було), – говорю як історик, – а є еклектичним поєднанням давно перетворених на “історіографію” ідеологічних схем 18-19ст. Повна термінологічна плутанаина. навіть на сайтах правих автономів (на “Реакторі”, “НТП” тощо) рівень значно вищій.

  • дядя Яша:

    Про яку “етнічну націю” говорить автор? термін “нація” до Фр.р. означав земляцтво, трішки пізніше – інтелектуально освідчену частину… навіть не етносу, а підданих короля. Французи – це не один етнос, і ніколи ним не були (“кров”, як абстрактне, ненаукове поняття я заміняю на ознакову спорідненість), а були Провансальці (зі своїм невдалим національним проектом), Валонці, Каталонці, Гасконці, Нормандці, Бретонці… з різною мовою, з давньою традицією сепаратизму, з різними традиціями (кельтська і франкська тощо). “етнічна нація” – це взагалі “винос мозга”….

  • дядя Яша:

    Ага, особливу єдність Фр.етн.нація зберігала в 13 ст. за Філіпа Красивого та в часи релігійних воєн, так? Людина з історичною освітою і школою Наталі Миколаївни Яковенко просто не може спокійно читати цю “тягомотіну”.

  • дядя Яша:

    якби не мова, то цю статтю можна було б сміливо розміщувати на сайтах РПЦ МП. Також, думаю, авторові варто розпочати переговори з Шиловим, Чудіновим та іже з ними про який-небудь спільний проект. Від Смолоскипу я такого не чекав, правда.

  • дядя Яша:

    Логіка автора дуже добре накладається також і на російський та радянський колоніально-імперські проекти (про давньоруську народність тощо), потрібні тільки мінімальні косметичні правки. Пробачте, що не слідую в критиці за текстом, але: 1) цей текст дуже важко спокійно читати, і є зауваження майже до всього; 2) багато писати не можу, бо скоро маю захист.

  • Одеса:

    В редколегії немає істориків? а Касьянова варто повністю читати, а не кілька сторінок. Якби він цю “штуку” прочитав, довго, смачно сміявся б!

  • дядя Яша:

    опа. тут ще й цензура діє?:((

  • adminka:

    є ухвалення коментарів вручну – немає реєстрації, багато спамлять

  • дядя Яша:

    Тоді перепрошую))) винен, каюся…)))

  • Редактор:

    “Дядя Яша” і “Одеса”! Чекаємо ваших контр-статей з вашими поглядами. Статті надсилайте на електронки, вказані в контактах сайту.

  • дядя Яша:

    Скоро напишу. Однак вони не будуть “а за високими горами жили темні ельфи, які колись були єдині з лісовими….”, а одже займуть певний час. Наративні оповіді – взагалі віджилий історичний жанр. я зкину Георгію Володимировичу посиланнячко, ніхто не проти?

  • Редактор:

    Ні, “дядя Яша”, ми не проти, аби Ви скинули посилання Касьянову. Ми навіть не проти, аби й він написав щось сюди :-) (і не тільки він). Ну що ж, чекаємо обіцяних матеріалів на захист Вашої та Ваших колег точок зору. Наш часопис – суто науковий, і тут має вестися цивілізований, науковий діалог.

  • Палпатин:

    Овва! Яка дискусія розгорілася! Звісно, стаття суперечлива. Теза про наближення до “геополітичної перемоги над Британією” (і це після поразки королівської Франції на одному з ключових геополітичних плацдармів Євразії – індійському субконтиненті – у ході Семилітньої війни) – це винос не тільки мізгів, а й усього тіла з оркестром. Але замислимося, чому такий матеріал з’явився саме на закаті “помаранчевої” доби? Чи не тому,що нам п’ять років промивали ці самі “мізги” твердженнями про “споконвічну єдність українців – нащадків трипільців” (хоча насправді будь-яку можливу єдність сучасної України тільки ще належить творити). А може, це, навпаки, жорсткий памфлет на попередню гуманітарну політику? Якобінці ж бо теж заходилися було форсованими темпами творити “єдиний гуманітарний простір” на основі лангедойльського (північнофранцузького) діалекту, та миром якось не вийшло і знадобилися “пекельні колони”… З такими тонкими матеріями треба бути дуже обережними, аби не давати ґрунту для спекуляцій або висміювання.

  • Православный Казак:

    Хорошая статья. Vive le Roi!

  • Вова:

    Стаття дискусійна, але дуже не сподобалися коментарі на рівні особистих образ. Без сумніву, що більшовизм, як ідеологія виводив своєї теоретичні констркції з якобінських побудов, фактом лишається і терор якобінців, внаслідок якого загинули мільйони людей. РАдше, перемога революції мала світоглядні корені, тобто вплинула на подальший розвиток ідеологій та ідей. У політичному сенсі – будь-яка революція завершується поразкою.

Коментувати: